آغــــوش داغ


♥♥♥شــهــر عــــــشــــق♥♥♥

♥برای عاشقان♥

 

 

 

به گرمای آغوشت عادت کردم

 

که سرم رو بذارم تو بغلت

 

بوی عطرت همه وجودم رو پر کنه 

 

سرت رو بذاری دم گوشم نفس بکشی

 

با صدای نفسات مست بشم

 

فشارم بدی به خودت 

 

دمه گوشم بگی "مال خودمی"

 

منم غرق لذت بشم...

 


نظرات شما عزیزان:

mehdi
ساعت14:48---30 مرداد 1392
u ham linki bebakhshidپاسخ:مــــرسی عزیزم!!

: ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت14:31---30 مرداد 1392
سلام عزیزم ممنون که بهم سرزدی با افتخار لینکی

mehdi
ساعت14:30---30 مرداد 1392
ko pas linkammmmmmmmmmmmmm?

بهار
ساعت14:28---30 مرداد 1392
سلام گلم.وبت خيلي خوشگله

به منم سر بزن اگه دوس داشتي تبادل لينك كنيم


hedye
ساعت15:35---29 مرداد 1392
چـه رســم ِ تلخــي سـت
تــــو ، بــي خـــبـر از مــن !
و
تمـــام ِ مـن ، درگـــير ِ تــو


mehdi
ساعت12:39---29 مرداد 1392
slm webe khobi dari be webe manam sar bezan merc age ham khasti belinkam ta belinkamet

mehdi
ساعت12:39---29 مرداد 1392
http://city.love.loxblog.com

playful girl
ساعت0:31---29 مرداد 1392
اگر مایل هستین دو ساعت در روز و سه روز در هفته کار کنید

و ماهیانه حداقل یک میلیون و پانصد تومان حقوق بگیرید

و همچنین از بیمه و مزایا هم استفاده کنید

با ما تماس بگیرید

باهم میگردیم زودتر پیدا میشه !


playful girl
ساعت14:43---24 مرداد 1392
دوستی مثل یک کتابه. چند ثانیه طول می کشه که آتیش بگیره ولی سالها طول می کشه تا نوشته بشه
آآآآآآآآآآآآآآپم


mahdi
ساعت10:23---24 مرداد 1392
در ساحل امن عقل بودم که جنون

یکدفعه مرا به داخل آب انداخت

فریاد زدم کمک! که یک مرتبه عشق

چون ماهی کوچکم به قلاب انداخت

عقلم نرسید و زود نفرین کردم

بر آنکه در آب و آنکه قلاب انداخت ...


نفیسه
ساعت17:53---23 مرداد 1392
سلام
وبلاگ قشنگی داری و من از خوندن مطالبش لذت بردم
خیلی جالب بود برام
منم یک وبلاگ با مطالب عاشقانه دارم
اگه بیای و بهم سر بزنی خوش حال میشم
راستی اگر خواستی برام کامنت بزار و نظر بده
در ضمن من هر روز قسمتی از داستان زندگیمو مینویسم
توصیه میکنم حتما بخونش.
مرسی
www.miadasheghaneh.loxblog.com


playful girl
ساعت16:34---22 مرداد 1392
ممنون که بهم سر زدی .منم لینکیدمت.بازم بیا

playful girl
ساعت1:48---22 مرداد 1392
سلام دوست عزیز .وبت خییلی عالیه.خوشحال میشم یه سری هم به من بزنی.با تبادل لینک هم موافقی خبرم کن

mahdi
ساعت22:41---21 مرداد 1392
آه ، زندگی ...

------------------------------

خنده های ما

در خلال روز های زندگی ،

در عبور روزهای کودکی ؛

و در شروع یک بلوغ مخملی

گم شدند ...

آه زندگی !

زود اعتراف کن !

خنده های ما کجاست ؟

دست و نزد کیست ؟

آه زندگی ...

آی زندگی ...

زود و زود و زود

تند و تند و تند

پاسخم بده ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








قالب جديد وبلاگ پيچك دات نت